Broccoli Cheddar Soup

broccoli cheddar soup 1

L’estiu de segon de carrera vaig decidir que volia aprendre anglès, però del de veritat, del d’anar pel carrer i entendre la gent, no del de “fill in the gap” i de “will or going to”. Per sort, tinc familiars a Estats Units, i vaig pensar que passar l’estiu allà, en plan immersió lingüística de dos mesos, seria una bona experiència. Així qu,e tot just acabats els exàmens de juny, vaig fer la maleta (pot semblar trivial, però empaquetar-te tot l’estiu en una maleta de 23 kg no és una feina fàcil), em vaig renovar el passaport i apa, vol en destinació Atlanta.

I sí, va ser un molt bon estiu. Vaig aprendre que els Estats Units supermolons de les pel·lícules no tenien res a veure amb la realitat, que al mig del camp l’Amèrica profunda és molt profunda, que conduir un tractor tallagespa pot ser molt divertit i que enlloc esmorzaràs com a la International House of Pancakes. Vaig aconseguir un anglès relativament fluid (almenys més del que tenia abans), vaig convertir-me en la reina de Say yes to the dress, de Bridezilla, de Super Sweet Sixteen i de tots els realities que vaig trobar (tot sigui per millorar la comprensió auditiva) i vaig descobrir la meva nova sopa preferida, la sopa de cheddar i bròquil.

broccoli cheddar soup prep 4

One year ago on May the Cheese Be With You: Spinach-Bacon-Goat Cheese Quiche

broccoli cheddar soup 3

Broccoli Cheddar Soup

Adapted from my new favourite blog Six Sisters’ Stuff

Servings: 2

Prep time: 45 min

You will need:

  • 1 small broccoli (about 400 g) cut into bite-sized pieces
  • 1 small onion, diced
  • 1 garlic, minced
  • 2 cups chicken broth
  • 1 tablespoon butter
  • 1 tablespoon flour
  • 1 tablespoon grated parmesan
  • 1 cup grated cheddar
  • 1 tablespoon milk
  • salt and pepper to taste

broccoli cheddar soup prep 1

In a small pot (large enough to contain the entire soup later) sautée onion and garlic for a coupe of minutes, until soft and slightly translucid. Add butter and flour, and stir until light brown and bubbly.

broccoli cheddar soup prep 2

At this point, resist your temptation, do not eat the onion roux, and add chicken broth. Stir for a couple of minutes, until the roux is fully dissolved in the broth, and add broccoli, salt and pepper (Note: be careful with the amount of salt, specially if you’re using dehydrated chicken broth, as they tend to be quite salty).

broccoli cheddar soup prep 3

Cook at medium heat for about 25-30 min, then add cheeses and milk, and keep stirring until the cheddar is totally melted. And that’s it, warm comfort almost healthy cheesy soup.

broccoli cheddar soup 2

Enjoy!

Annie

Leave a Reply

